-->

25th fundraiser – montreal

YOU ARE INVITED TO A VERY SPECIAL EVENT....
OUS ÊTES INVITÉ À UN ÉVÉNEMENT EXCEPTIONNEL...

"All friends of Child Haven are invited to any and all events!"

A benefit to support Children's Homes in India, Bangladesh, Nepal, and Tibet in China.

Date: Saturday, October 17, 2020

Time: 7:00 p.m. to 8:30pm

Location: on Zoom

Because of Covid, we can’t have the event in a Hall, with a catered dinner - BUT
•  We will be able to show off our own colourful saris or outfits if we wish
•  We will have Bonnie, Fred and Robin there (on our screens)
•  We will have greetings from Dr. Shah, on behalf of the Child Haven Board
•  We will have musical entertainment, and see some Child Haven youth dancing
•  We will be given a virtual tour of the Child Haven Homes
•  We will hear about, and from, some of the children
•  We will honour Montrealers who volunteered or visited Child Haven Homes
•  We will try to cover the costs of some items on the Child Haven’s Needs List 
•  We will have a chance to buy some of the Eastern treasures that Bonnie has found, as well as gift certificates for a delicious meal at Sahib Restaurant…
•  We recommend that you enjoy a take out meal while attending - from
Sahib Restaurant in Pointe Claire** if possible, or from your favourite local restaurant that has been challenged in Covid times…

** Sahib Restaurant is offering a “Child Haven Dinner Box” for $15.95 plus tax.   This includes a choice of Main dish (Butter Chicken, Lamb Curry or Vegetarian), and a   vegetable side dish, Naan bread and a Somosa.  Sahib will deliver in Pointe Claire, Beaconsfield, Kirkland and DDO for a $3 delivery charge.

 

WHY?
Fortunately, the children and staff in Child Haven's Homes in India, Nepal and Bangla- desh, and in the educational support program in Tibet, are safe and well. Child Haven has been affected by being unable to hold our usual fund- raising events across  Canada and the US, so your support for the 1,300 formerly  destitute children in our homes will be most appreciated.

 

HOW? - Buy “a ticket” (a virtual one) - or buy many!
1. By making a donation at the Montreal dinner link at www.childhaven.ca
2. By mailing back the response form you received by mail (for those without  internet access) - please use the addressed envelope to include your cheque payable to “Child Haven International”.

You will receive an email or telephone call with the Zoom invitation link a few days before the event so be sure to register through the Child Haven website before October 15th.

Our aim is to celebrate our 25th Montreal event, and Child Haven’s 35th  anniversary by raising AT LEAST $25,000 through ticket sales. If you are not able to attend, please donate to our Montreal Child Haven event anyway to help us achieve this goal - and hopefully, surpass it!
 
Please share the information about this event with your family and friends.  Even people who don’t live in Montreal can join us for a unique and memorable  evening. And together, we will support Child Haven’s important work, caring for hundreds of children in its 9 CH Homes - even in Covid times!

For more information on the Montreal Child Haven event
Contact Child Haven by 613 527-2829 or email cheryl@childhaven.ca or Sheila Laursen at  514 697-4195 or email  sheila.laursen@bell.net


Due à la Covid, nous ne pouvons pas tenir l'événement dans une salle, avec un repas - MAIS
•    Nous pourrons montrer nos saris ou tenues colorés si nous le souhaitons 
•    Nous pourrons voir Bonnie, Fred et Robin en directe sur nos écrans 
•    Nous pourrons recevoir les salutations du Dr Shah, au nom du CA de Child Haven 
•   Nous pourrons apprécier du divertissement musicale et même voir certains des jeunes de
Child Haven danser
•    Nous pourrons faire une visite virtuelle des Child Haven Homes 
•    Nous Pourrons entendre parler de et écouter certains des enfants 
•   Nous Pourrons honorer les Montréalais qui ont fait du bénévolat ou qui ont visité une
Child Haven Homes
•   Nous Pourrons essayer de couvrir les coûts de certains articles de la liste des besoins de
Child Haven
•    Nous Pourrons avoir la chance d'acheter quelques-uns des trésors de l'Orient que Bonnie a dénichés, ainsi que des chèques-cadeaux pour un délicieux repas au restaurant Sahib…

•    Nous vous recommandons de savourer un repas à emporter lors de notre rencontre virtuelle - du restaurant Sahib à Pointe-Claire ** si possible, ou de votre restaurant local préféré qui sont tous mis au défi par cette pandémie 

 

**Le Restaurant Sahib offre une «Boîte Repas Child Haven» pour 15,95 $ plus taxes.  Cela comprend un choix de plat principal (poulet au beurre, curry d'agneau ou végétarien), un plat d'accompagnement aux légumes, du pain naan et un somosa.  Sahib livrera à Pointe-Claire, Beaconsfield, Kirkland et DDO moyennant des frais de livraison de 3 $. 
 
POURQUOI?
Heureusement, les enfants et le personnel des foyer Child Haven en Inde, au Népal et au Bangladesh, ainsi que dans le programme de soutien éducatif au Tibet, sont tous sains et saufs. Child Haven a été touché par l'impossibilité d'organiser ses événements habituels de collecte de fonds partout au Canada et aux États-Unis. Votre soutien aux 1 300 enfants autre- fois démunis dans les foyers sera donc très apprécié.

 

COMMENT? - Achetez un "billet" (virtuel) “a ticket” - ou achetez en plusieurs
1. En faisant un don au lien du dîner de Montréal au www.childhaven.ca
2. En retournant le formulaire de réponse que vous avez reçu par la poste (pour ceux qui n'ont pas accès à l'Internet) - veuillez svp utiliser l'enveloppe pré-adressée et inclure votre
chèque à l'ordre de «Child Haven International».

Vous recevrez un courriel ou un appel téléphonique avec le lien d'invitation Zoom quelques jours avant l'événement, alors assurez-vous de vous inscrire sur le site web de Child Haven avant le 15 octobre.

Notre objectif est de célébrer notre 25e événement de Montréal et le 35e anniversaire de Child Haven en amassant AU MOINS 25 000 $ grâce à la vente de billets.  Si vous ne pouvez pas y assister, veuillez svp quand même faire un don à notre événement Child Haven Montréal pour nous aider à atteindre cet objectif - et, espérons-le, le surpasser!

 

Veuillez partager les informations de cet événement avec votre famille et vos amis.  Même les personnes ne vivant pas à Montréal peuvent se joindre à nous pour une soirée unique et mémorable. Et ensemble, nous soutiendrons le travail important de Child Haven, prenant
soin des centaines d'enfants dans ses 9 foyers CH - même en temps de Covid!

 

Pour de plus amples renseignements sur l'événement de Child Haven Montréal
Contactez Child Haven par 613 527-2829 ou par courriel cheryl@childhaven.ca

Où Sheila Laursen au  514 697-4195 ou par courrie sheila.laursen@bell.net

 

Donate

Please consider our usual ticket cost of $45 per person + what you might have spent on wine or beer + what you might have spent on your Eastern Bazaar and Silent Auc- tion  purchases - and DONATE that total – for which you will receive a tax receipt for 100% of your donation!

Veuillez considérer notre coût habituel de billet de 45 $ par personne + ce que vous pourriez avoir dépensé en vin ou en bière + ce que vous pourriez avoir dépensé pour vos achats au bazar oriental et aux enchères silencieuses - et FAITES UN DON de ce total - pour lequel vous recevrez un reçu fiscal pour 100  % de votre don!    

 

 

Online Auction

Bidding noon Oct 1 to Oct17
Go to: www.32auctions.com/MontrealChildHavenAuction